zaterdag 24 maart 2018

Bloghop Stamp Fans






Hallo en wat leuk dat je komt kijken bij de bloghop van StampFans

Als het goed is ben je via de blog van Carmen gekomen.

De officiële hop is gestart op het blog van Carmen dus hop door tot je hier weer bent dan weet je dat je iedereen die meedoet ook echt gehad hebt.  We hopen je geïnspireerd te hebben middels deze bloghop. Dit keer staan hoe kan het ook anders de Spring Catalogus en nog heel even de laatste leuke items van de SAB in het zonnetje (de SAB items kan je nl nog kado krijgen tot 31 maart bij elke bestelling van 60 euro of meer)

Hieronder mijn creaties. Ik heb gebruik gemaakt van de sets Heart Happinnes en Petal Pallet beide uit de voorjaarscatalogus en de Sale-abration set Amazing You met bijpassende stansen.

Bij dit houten hart heb ik geprobeert of het ging lukken om er met brusho op te werken. En dat lukte, ik heb gewerkt met de kleuren moss green, prussian blue en Gamboge. De tekst is gestempt met een stempel uit de set Sale-abration Amazing You ook de stansjes komen uit dezelfde set. Het hart uit de Heart Happiness heb ik stempeld met een zelf gemaakt inktpad en brusho. Ook gelijk met Versamark gestempeld en clear embossingpoeder erop. Verhit met de heattool waardoor het mooi is gaan glanzen.

De kaart is gemaakt van een basis kaart Whisper White, de oplegkaart is van Dapper Denim, daarboven een watercolorkaart. Op de kaart heb ik ook met brusho gewerkt. De tekst uit de sale-abrationset Amazing you gestempeld met zwart. De andere tekst gestansd met de stansen uit de sabfolder. De tak komt uit de Petal Pallet set. Het rondje is gestansd met de stitchd framelits.

 Ik hoop dat jullie het leuk vinden. De producten zijn bij mij te bestellen. Nog een kleine week en dan is de Sale-abration weer voorbij. Maak nog even gebruik van de leuke aanbiedingen. 

  


Bloglijst :



1   Carmen 

2 Sigrid




Petra

7  Ilona     






;

5 opmerkingen:

  1. Leuke technieken heb je gebruikt.
    Mooie kaartjes
    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige en stijlvolle kaart!
    Gaaf werken is het met de Brusho.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie creaties vooral die met de kat (maar ja ik ben gek op katten dus...) en gaaf spul he die brusho.

    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen